În mai puțin de patru luni de la lansarea serviciului online „Contul Meu”, au fost procesate circa 1500 de cereri de creare a conturilor. „Contul Meu” este un cabinet virtual cu beneficii multiple pentru consumatori. Instrumentele de deservire de la distanță, dezvoltate și puse la dispoziția consumatorilor Termoelectrica, oferă comoditate și sunt tot mai apreciate, în contextul situației pandemice, precizează un comunicat de presă al companiei, citat de IPN.
Prin intermediul serviciului pot fi recepționate facturile electronice, se poate monitoriza evidența facturilor și consumului de servicii şi se pot transmite indicii contorului. De asemenea, se pot achita facturile, iar consumatorul poate interacționa cu gestionarul fondului locativ.
Veaceslav Eni, director general al Termoelectrica, a menţionat că astfel de instrumente sunt dezvoltate pentru că sunt utile și ușor de accesat. „Ne dorim să fim cât mai aproape de consumatorii noștri, să le oferim experiențe plăcute atunci când interacționează cu compania, mai ales acum, când comunicarea de la distanță este extrem de importantă pentru siguranța și comoditatea fiecăruia”, a declarat Veaceslav Eni.
Pentru a beneficia de facilitățile sus-menţionate, este necesară crearea unui cont, accesând butonul „Contul Meu” pe site-urile www.termoelectrica.md sau www.infobon.md, folosind codul ID al plătitorului și urmând indicațiile de înregistrare.
Serviciul „Contul Meu” este oferit gratis, în baza Acordului de utilizare a Sistemului informațional „Infobon”. Pentru semnarea Acordului, plătitorul sau reprezentantul său împuternicit urmează să se prezinte la Centrul de calcul „Infobon”, cu actul de identitate sau împuternicirea și documentele care atestă dreptul de administrare asupra imobilului. Posesorii semnăturii electronice pot semna Acordul de la distanță.