De la 1 ianuarie 2007 au fost puse în aplicare noile Registre de evidenţă a gospodăriilor populaţiei

De la 1 ianuarie 2007 au fost puse în aplicare, în primăriile satelor, comunelor şi oraşelor din R. Moldova, noile Registre de evidenţă a gospodăriilor populaţiei, care vor fi valabile pe o perioadă de 5 ani. În conformitate cu o hotărâre de Guvern, au fost aprobate noile modele ale Registrelor de evidenţă a gospodăriilor populaţiei. Instrucţiunea privind ţinerea registrelor va fi elaborată şi aprobată în termen de 2 luni de Biroul Naţional de Statistică, în comun cu ministerele Administraţiei Publice Locale, Economiei şi Comerţului, Agriculturii şi Industriei Alimentare, Dezvoltării informaţionale, al Finanţelor, Agenţia pentru Construcţii şi Dezvoltare a Teritoriului şi Agenţia Relaţii Funciare şi Cadastru. Autorităţile administraţiei publice locale vor asigura punerea în aplicare a noilor registre până la 15 februarie 2007. În termen de 3 luni, Ministerul Dezvoltării Informaţionale urmează să elaboreze şi versiunea electronică a registrelor. Noile registre vor asigura autorităţile publice centrale şi locale cu date autentice şi complete privind situaţia gospodăriilor populaţiei în localităţile rurale şi urbane conform Legii privind administraţia publică locală. Registrele conţin lista membrilor gospodăriei, inclusiv numerele de stat de identificare, data naşterii, naţionalitatea, cetăţenia, nivelul de instruire, locul de muncă, informaţii despre membrii gospodăriei absenţi, cauza plecării acestora etc. Registrele vor mai conţine informaţii despre terenurile gospodăriei, animalele şi păsările din proprietate privată, mijloacele de transport, indicii care caracterizează casele de locuit şi anexele gospodăreşti, alte surse de proprietate şi venituri etc.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.