Consiliul Municipal Chişinău are de soluţionat 1,5 mii de cereri înaintate la Centrul de informare şi documentare pentru cetăţeni

Circa 12 mii persoane s-au adresat timp de 2 luni la Centrul de informare şi documentare pentru cetăţeni de la Primăria Chişinău. Şeful Centrului, Vladimir Popa spune că dintre aceştia, 6,6 mii au solicitat informaţiile verbal, iar alte 4 mii deja au fost soluţionate pozitiv sau negativ, conform legislaţiei în vigoare. În această perioadă, cele mai multe cereri au fost adresate direcţiilor Funciară, Arhitectură şi Urbanism, Comerţ, Alimentaţie Publică şi Prestări Servicii, Control Regim Urban. Potrivit şefului Centrului, circa 1 mie 500 de cetăţeni nu au primit deocamdată un răspuns din partea autorităţilor locale pe motiv că majoritatea chestiunilor ţin de domeniul funciar şi competenţele decizionale în acest sens aparţin Consiliului Municipal Chişinău. Ultima şedinţă a consilierilor a avut loc la începutul lunii august. În prezent, au loc şedinţele comisiilor de specialitate ale Consiliului, necunoscându-se încă data întrunirii CMC. Vladimir Popa a mai spus că cetăţenii mai apelează la centrul respectiv cu probleme, rezolvarea cărora nu ţine de competenţa autorităţilor locale. Este vorba despre majorarea pensiilor şi a salariilor. Centrul de informare şi documentare pentru cetăţeni a fost deschis pe 13 iulie, iniţial fiind deschise 5 ghişee. Ulterior, numărul acestora a fost suplimentat cu încă 4 ghişee, inclusiv unul pentru Direcţia Generală Locativ-Comunală şi unul pentru Procuratura municipală. Centrul se află la parterul sediului Primăriei Chişinău, cu intrare din strada Vlaicu Pârcălab.
  • zib vladimir popa.mp3
  •     0
  •   

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.