Concurs pentru utilizarea frecvenţelor radio şi a canalelor TV

Consiliul Coordonator al Audiovizualului (CCA) anunţă concurs pentru utilizarea a 21 frecvenţe radio şi 37 canale TV. Victor Pulbere, specialist al Direcţiei expertize, licenţiere şi monitorizare din cadrul CCA, a declarat pentru Info-Prim Neo că o parte dintre frecvenţele radio scoase la concurs sunt disponibilizate ca rezultat al expirării licenţelor de emisie. Potrivit sursei citate, dintre frecvenţele radio disponibilizate fac parte: 68.60 MHz – Talmaza, 89.60 MHz – Chişinău, 104.4 MHz – Cimişllia, 107.5 MHz –Ceadâr-Lunga, 69.74 MHz –Comrat, 102.7 MHz –Chişinău, 72.71 MHz –Chişinău. Din lisat frecvenţelor radio noi fac parte: 71.00 MHz – Chişinău, 88.0 MHz –Chişinău, 90.50 MHz –Bălţi, 92.30 MHz – Ungheni, 92.60 MHz – Cahul, 71.66 MHz – Leova şi altele. Printre canalele TV scoase la concurs figurează: canalul 26 din Anenii noi, 38 din Basarabeasca, 21 din Costeşti, 59 din Criuleni, 48 din Floreşti, 22 din Ştefan Vodă, 45 din Taraclia şi altele. Actele necesare pentru completarea dosarului de participare la concurs sunt: cererea-model; copia certificatului de înregistrare a întreprinderii; copia de pe extrasul din Registrul de stat referitor la sediul întreprinderii, administratorul întreprinderii, fondatorii şi genurile de activitate; copia de pe statutul întreprinderii solicitante, autentificată în modul stabilit, cu anexarea tuturor modificărilor introduse pe parcurs; certificatul privind lipsa sau existenţa restanţelor faţă de bugetul public naţional sau, după caz, contractul de eşalonare a datoriilor; actul prealabil de procurare a tehnicii necesare sau de arendă a acesteia. Solicitanţii trebuie să prezinte, de asemenea, proiectul editorial în care să stipuleze scopurile, sarcinile, timpul şi volumul de emisie (inclusiv realizarea programelor proprii, nu mai puţin de 30% din volumul total de emisie), tematica şi ponderea lor în procente faţă de volumul total de emisie, limba de difuzare a programelor (emisiunilor realizate în limba de stat, în procente faţă de volumul total de emisie proprie, li se rezervă nu mai puţin de 65%, cu excepţia localităţilor care cad sub incidenţa art.11 alin.(9) din Codul audiovizualului), formatul muzical pentru posturile de radio (genul operelor muzicale preconizate spre difuzare), modul de transmisie (prin unde, prin cablu, prin radioreleu, prin satelit, etc.), raza de emisie şi auditoriul consumator de program Planul de afaceri prezentat trebuie să cuprindă etapele de realizare a proiectului, asigurarea economică a proiectului, organigrama instituţiei şi experienţa solicitantului în domeniul audiovizualului, rezultatele investigării interesului populaţiei faţă de proiectul ce urmează să fie realizat. În grila de emisie se va specifica denumirea emisiunilor, timpul de difuzare, tematica, limba de realizare şi alte componente ale serviciilor de programe. Dosarele complete vor fi prezentate Direcţiei expertiză şi licenţiere a CCA în formă scrisă şi autentificate corespunzător. Ultimul termen de prezentare a materialelor pentru concurs este a 30-a zi din data publicării prezentei decizii în Monitorul Oficial – 24 martie.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.