Concurenţii electorali profită de încrederea alegătorilor faţă de presă, expert

Partidele manipulează alegătorii prin platformele electorale pe care le propun, profitând de încrederea sporită a acestora faţă de mass-media, a declarat directorul Institutului de Politici Publice, Arcadie Barbăroşie, la o întrunire neformală a reprezentanţilor presei şi Consiliului Naţional al ONG-urilor, transmite Info-Prim Neo. Arcadie Barbăroşie a menţionat că promisiunile legate de majorările de salarii, indemnizaţii sau pensii, mediatizate în presă, nu au alt mesaj decât să răspundă aşteptărilor oamenilor. Unii concurenţi electorali încearcă să speculeze pe lucruri foarte apropiate de sufletul oamenilor, cum ar fi credinţa. Este vorba în special despre Partidul Umanist, a subliniat directorul IPP. Directorul Asociaţiei Presei Independente, Petru Macovei, a subliniat că este de datoria presei să taxeze programele electorale „de doi bani”. În contextul platformelor electorale ieftine Eduard Mihalaş, membrul biroului Consiliului Naţional al Tineretului din Moldova, a menţionat că în afară de PCRM, celelalte partide fie nu au deloc o strategie pentru tineret, fie au introdus în platformele prezentate câteva capitole ce ţin de tineret printre alte domenii. Reprezentanţii Consiliului ONG şi jurnaliştii s-au întrunit, luni, la o discuţie informală în formatul „Ceaiului de la ora 5” pentru a analiza conţinutul platformelor electorale – în ce măsură acestea reflectă doctrina partidelor sau viziunea candidaţilor independenti asupra politicilor publice şi schimbărilor de care are nevoie Republica Moldova.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.