SanoPass, cea mai mare platformă din România care conectează, digitalizează și integrează servicii de prevenție medicală, își inaugurează un birou în Republica Moldova, ca un prim pas de extindere regională. Prezența companiei pe piața moldovenească va contribui la creșterea accesibilității serviciilor medicale și dezvoltarea mediului antreprenorial, prin sprijinul oferit start-up-urilor tech din domeniul medical. Pentru început, SanoPass se va implica în susținerea HealthTech Hackathon 2021, contribuind la premierea câștigătorului și oferind servicii de mentoring timp de trei luni echipelor finaliste pentru dezvoltarea și implementarea ideilor propuse.
„Extinderea internațională este una dintre prioritățile noastre în anul 2021. Ne bucurăm să putem facilita accesul pacienților din Republica Moldova la servicii de telemedicină moderne, contribuind astfel și la dezvoltarea medicinei de prevenție. Anul acesta am dezvoltat și SanoPass Diaspora pentru servicii de telemedicină adresate românilor din afara țării și suntem în plin proces de extindere în țarile vecine: Republica Moldova și Bulgaria, a declarat Andrei Vasile, Managing Partner SanoPass.
„Evoluția rapidă a platformei SanoPass nu ar fi fost posibilă fără mentoratul și sprijinul comunității locale de antreprenori cu experiență în domeniul medical și IT. Dorim să contribuim, la rândul nostru, la dezvoltarea mediului antreprenorial din Republica Moldova, esențial în identificarea ideilor potrivite pentru a răspunde unor nevoi concrete ale pacienților. Ne bucură deschiderea partenerilor Startup Moldova și HealthTech Moldova, cărora dorim să le rămânem aproape și pentru evenimente viitoare dedicate dezvoltării de tehnologii aplicate în domeniul medical”, a declarat Delia Iliasa, Managing Partner SanoPass.
HealthTech Hackathon 2021 este cel mai mare eveniment de acest tip din Republica Moldova, fiind organizat în intervalul 25-27 iunie de Startup Moldova, în colaborare cu Universitatea de Stat de Medicină și Farmacie „Nicolae Testemițanu”, cu susținerea USAID și Suedia, în cadrul proiectului Tekwill. Timp de 3 zile, participanții vor demonstra cunoștințele și implicarea în domeniul HealthTech, arătând cum poate ajuta tehnologia medicina prin sesiuni practice și idei pentru digitalizarea acestui domeniu în Republica Moldova.
SanoPass a atras în luna aprilie investiții totale de peste 845.000 de euro, prin relistarea pe platforma de crowdfunding SeedBlink. În această rundă au participat peste 120 de investitori, Lead Investor fiind fondul Cleverage Venture Capital, cu o contribuție de 200.000 de euro. În anul 2020 compania a atras o altă investiție tip equity de 400.000 de euro. Lead Investor a fost tot fondul Cleverage Venture Capital care s-a implicat cu 150.0000 de euro, alături de fondul Founders Bridge cu o participație de 150.000 de euro.
Planurile SanoPass pentru anul în curs includ extinderea rețelei de clinici partenere, integrarea unor soluții de inteligență artificială, crearea de soluții personalizate de nutriție și dezvoltarea unei rețele de săli de sport.
Aplicația SanoPass are în prezent peste 16.000 utilizatori care au acces la o rețea națională de 880 de clinici partenere. Abonamentele SanoPass conțin servicii de medicina muncii, consultații, investigații, analize medicale, stomatologie, nutriție, psihologie, fizioterapie, imagistică avansată și consiliere medicală telefonică. Pe lângă acestea, platforma oferă acces la asigurători, farmacie online, Telemedicină non-stop, iar de curând, au lansat printr-un parteneriat exclusiv abonamente medicale la Clinicile Dentare Dr. Leahu.
Serviciul de presă al companiei SanoPas
_______
DISCLAIMER: Autorii comunicatelor – nu agenția de presă IPN – poartă responsabilitate exclusivă pentru corectitudinea și esența conținutului comunicatului, prezentat spre publicare și/sau distribuire.