Compania internaţională de vânzări directe QNET are în jur de trei mii de distribuitori în Republica Moldova. Deşi declară că piaţa moldovenească este una relativ nouă pentru ei, reprezentanţii companii au planuri de a se extinde şi mai mult. Compania, care activează de 19 ani, şi-a deschis reprezentanţă la Chişinău în octombrie 2015.
Într-o conferinţă de presă la IPN, Venu Johl, manager marketing, a declarat că QNET este o companie de vânzări directe fruntaşă în Asia, care se bucură de succes şi în alte părţi ale lumii. Venu Johl activează în companie de 16 ani şi a lucrat şi în calitate de distribuitor. Potrivit lui, fiecare membru al companiei are perspective de creştere profesională şi are posibilitatea să câştige mai mult, în funcţie de eforturile pe care le depune. Reprezentanţii QNET au prezentat mai multe filmuleţe despre oameni care îşi povestesc istoriile de succes în companie.
Venu Johl a menţionat că QNET a reuşit să organizeze circa 350 de evenimente, în diferite ţări, la care a reuşit să adune în jur de 16 mii de distribuitori ai companiei din toată lumea. Şi pentru anul acesta este preconizat un eveniment similar, care urmează să se desfăşoare în perioada 20-24 septembrie în Dubai. La fel, compania sponsorizează un şir de evenimente sportive.
Companiei QNET i se poate alătura oricine, achitând o taxă de 30 de dolari. Doritorii pot procura produse pentru sine sau le pot promova pentru alţii, câştigând din aceasta. Odată ce se înregistrează în companie, persoana obţine un cont pe pagina electronică QNET, prin intermediul căreia poate promova produsele. Acestea sunt foarte diferite, de la produse cosmetice, ceasuri până la bilete turistice. Acestea nu pot fi găsite în magazine obişnuite şi sunt produse în exclusivitatea pentru QNET. Preţurile variază între 50 şi chiar şi 50 de mii de dolari.
În altă ordine de idei reprezentanţii QNET au negat acuzaţiile potrivit căror ar fi o piramidă financiară, care activează sub paravanului unei companii de vânzări directe, calificându-le ca fiind insinuări.