CNAM a lansat Centrul de apel pentru consilierea populaţiei

Populaţia va putea afla din prima sursă, accesând gratuit numărul de telefon 0800 99999, ce trebuie să facă dacă se îmbolnăveşte. Solicitanţii vor fi îndrumaţi la ce medic să se adreseze, care le sunt drepturile, în ce farmacie şi cu ce procent de compensare pot fi găsite medicamentele de care au nevoie, la care medic de familie sunt înregistraţi. De asemenea vor putea înainta sugestii şi reclamaţii, transmite IPN.

Centrul de apel pentru consilierea populaţiei a fost inaugurat vineri, 14 februarie, la Chişinău, de către Compania Naţională de Asigurări în Medicină (CNAM), cu susţinerea Ministerului de Externe din Estonia, Casei Naţionale de Asigurări din Tallinn şi Centrului de Consiliere din Estonia.

Prezent la eveniment, premierul Iurie Leancă, a declarat că sistemul de sănătate este într-un proces de reformare şi este foarte important ca cetăţenii să ştie de ce se întâmplă aceste lucruri, care sunt obiectivele şi care sunt beneficiile.

„Republica Moldova este o ţară  care oferă experienţă, ceea ce înseamnă că a evaluat foarte mult şi îi poate învăţa şi pe alţii, a remarcat  Biroului Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii la Chişinău, Jarno Habich.

Serviciul va fi disponibil de luni până vineri, între orele 08.00 şi 17.00.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.