Administrația societății pe acțiuni „Apă-Canal Chișinău” informează că pe parcursul lunii august anul curent, în scopul soluționării operative a diverselor situații, dar şi pentru achitarea serviciilor prestate, la ghișeele întreprinderii s-au adresat aproape 9 mii de consumatori, transmite IPN cu referire la un comunicat de presă al furnizorului.
Specialiştii din Sectorul informare şi achitări al întreprinderii au oferit servicii contabile pentru 1789 de consumatori, servicii de informare – pentru 2685 de consumatori. Totodată, 4425 de persoane au efectuat achitări în casierie, fiind înregistrate 418 cereri și 446 de scrisori.
Consumatorii se pot adresa specialiștilor din biroul 101, str. Albișoara, 38 pentru a obține răspunsuri la orice întrebare ce ține de domeniul alimentării cu apă şi de canalizare. Aici pot obține informații despre condițiile tehnice și pot coordona proiectele de construire a sistemelor de alimentare cu apă şi de canalizare, pot perfecta contracte de livrare a apei potabile şi evacuare a apelor uzate și pot achita pentru serviciile prestate.