SA „Apă-Canal Chișinău” informează că, pe parcursul lunii aprilie, în scopul soluționării operative a diverselor situații, dar şi pentru achitarea serviciilor prestate, la ghișeele întreprinderii s-au adresat aproape 8 mii de consumatori, transmite IPN cu referire la un comunicat de presă al furnizorului de apă.
Specialiştii Secţiei informare şi achitări a întreprinderii au oferit servicii contabile pentru 1806 consumatori, servicii de informare – pentru 2135 de consumatori. Totodată, 3966 de persoane au efectuat achitări în casierie, fiind înregistrate și 531de cereri și scrisori.
Potrivit furnizorului de apă, consumatorii se pot adresa specialiștilor din biroul 101, str. Albișoara, 38 pentru a obține răspunsuri la orice întrebare ce ține de domeniul alimentării cu apă şi de canalizare. Aici pot obține informații despre condițiile tehnice și pot coordona proiectele de construire a sistemelor de alimentare cu apă şi de canalizare, pot perfecta contracte de livrare a apei potabile şi evacuare a apelor uzate și pot achita pentru serviciile prestate.
De la lansarea Sectorului informare şi achitări aproape 400 de mii de consumatori au fost consultați privind serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare.