Cetăţenii vor putea face non-stop reclamaţii la Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor

Vicepremierul Valeriu Lazăr, ministru al economiei, a cerut conducerii Agenţiei pentru Protecţia Consumatorilor să asigure, în cel mai scurt timp, un program non-stop pentru linia fierbinte la care consumatorii pot face reclamaţii. În prezent, linia este activă de la ora 08.00 până la ora 17.00, transmite IPN.

„Este nevoie de o abordare nouă. Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor trebuie să-şi perfecţioneze organizarea pe interior şi modalităţile de comunicare cu consumatorii”, a declarat Valeriu Lazăr, într-o conferinţă de presă, prilejuită de lansarea noului sediu al agenţiei, pe strada Vasile Alecsandri, 78.

Valeriu Lazăr a apreciat că în noul sediu consumatorii vor putea să depună sesizări chiar la parterul clădirii şi a recunoscut că până acum, în vechea clădire, accesul pentru consumatori era îngreunat.

Oficialul a mai spus că activitatea instituţiei ar trebui să fie axată pe controale doar în proporţie 30%. În rest, trebuie să se concentreze pe informarea consumatorilor şi crearea parteneriatelor cu asociaţiile din domeniu.

Directorul adjunct al Agenţiei pentru Protecţia Consumatorilor, Olesea Platonic, a spus că, datorită sprijinului Băncii Mondiale, a fost procurat utilajul necesar deservirii telefonice non-stop a consumatorilor, care va fi instalat în viitorul apropiat.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.

IPN LIVE