Cetăţenii pot beneficia de livrarea actelor prin poştă

14 acte de identitate pot fi livrate direct la domiciliu, prin intermediul oficiilor poştale, la solicitarea cetăţeanului. Noua modalitate de a livra documentele oferă beneficiarului posibilitatea de a economisi timpul şi banii cheltuiţi la deplasarea în centrul raional pentru preluarea acestor documente, transmite IPN.

Ministerului Tehnologiei Informaţiei şi Comunicaţiilor anunţă într-un comunicat de presă că această posibilitate este rezultatul colaborării dintre „Registru” şi „Poşta Moldovei”. Iniţial acest serviciu era valabil numai pentru recepţionarea buletinului de identitate şi a paşaportului.

Serviciul costă 10 lei, iar prin intermediul celor 1148 de oficii poştale din întreaga ţară, serviciul extins de livrare presupune distribuirea următoarelor documente comandate: Buletinul de identitate; Adeverinţa ce confirmă eliberarea buletinului de identitate; Paşaportul; Adeverinţa ce confirmă eliberarea paşaportului; Adeverinţa ce confirmă înregistrarea la locul de trai; Adeverinţa ce confirmă plecarea cu domiciliu stabilit peste hotare; Adeverinţa ce confirmă apartenenţa etnică; Adeverinţa ce confirmă cetăţenia; Adeverinţa ce confirmă depunerea cererii de refuz la cetăţenie; Permis de conducere; Certificat de înmatriculare pentru vehicul; Adeverinţa privind posesia vehiculului; Adeverinţa privind posesia permisului de conducere; Rezultatele controalelor privind posibilitatea înmatriculării vehiculului şi a documentării conducătorilor auto, în caz de pierdere sau deteriorare a originalelor documentelor de înmatriculare şi a permiselor de conducere.

Serviciul extins de livrare a actelor la domiciliu a fost lansat pe 1 august.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.