Ce s-a întâmplat cu serviciile de taxi de Revelion?

Mulţi dintre cei care au avut nevoie de un taxi în noaptea dintre ani au avut neplăcuta surpriză să aştepte minute în şir până să le răspundă cineva la telefon, iar norocoşii care au luat legătura cu un operator au aflat că tarifele sunt duble, cel puţin la unele dintre companii. Solicitată de Info-Prim Neo, administratorul companiei de taxi 1448, Raisa Godeac, a declarat că din 8 mii de solicitări primite de Revelion, 28% nu au putut fi acoperite de firmă. Pornind de la experienţa anilor trecuţi, de Revelion compania a pus la dispoziţia călătorilor mai multe maşini, dar şi aşa nu a putut să facă faţă cererii mari. Referitor la tarife, Raisa Godeac, a menţionat că acestea au rămas neschimbate. Dacă există clienţi care pot să confirme că şoferii le-au cerut mai mulţi bani, aceştia pot să depună o plângere la companie. Pedepsele pentru astfel de încălcări sunt dure, până la concedieri. Administratorul companiei de taxi 1474, Genadie Nistor, a confirmat că pentru noaptea de Revelion tarifele au fost majorate. Potrivit lui, aceasta este o practică aplicată de sărbători de majoritatea companiilor de taximetrie. Consultantul companiei 1400, Radu Bostan, a declarat că de sărbători cererea depăşeşte net oferta companiilor de taximetrie, astfel că nu toţi clienţii au putut fi deserviţi. În privinţa tarifelor majorate, Radu Bostan afirmă că administraţia firmei nu a emis astfel de ordin, însă nu exclude faptul că unii şoferi ar fi putut cere mai mulţi bani. Compania însă nu reuşeşte să verifice fiecare caz. Potrivit datelor Direcţiei generale transport public şi căi de comunicaţie din municipiul Chişinău, în capitală există circa 30 de companii de taxi.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.