Consiliul Coordonator al Audiovizualului (CCA) a avizat caietul de sarcini al Instituţiei Publice Naţionale a Audiovizualului „Teleradio-Moldova” (TRM), prezentat vineri, 25 ianuarie, de către preşedintele companiei, Constantin Marin. Conform proiectului, instituţia se obligă să difuzeze mai multe emisiuni de divertisment şi să încheie colaborări cu radiodifuzorii locali din Republica Moldova, transmite Info-Prim Neo. Constantin Marin a menţionat că sunt fixate obiective noi de modernizare a instituţiei. Pentru prima dată bugetul „Teleradio-Moldova” prevede cheltuieli de 12 milioane de lei pentru digitalizarea şi modernizarea companiei. O altă noutate sunt fişele de cost elaborate pentru fiecare emisiune în parte. Preşedintele TRM a mai spus că reformarea structurală, stipulată în caietul de sarcini, se va răsfrânge asupra politicii editoriale şi a statutului instituţiei. Directorul televiziunii publice Moldova 1, Mircea Surdu, a menţionat că în acest an vor apărea cu mult mai multe emisiuni de divertisment. Există deja unele proiecte, iar în viitorul apropiat urmează să fie lansat un reality show „Ce vor bărbaţii?”, după care va urma un alt proiect similar, intitulat „Ce vor femeile?”.