Campanie: Ce trebuie să cunoşti despre o bancă
BC „ProCredit Bank” a lansat campania „Ce trebuie să cunoşti despre o bancă”. Informaţia nu are drept ţintă în mod exclusiv clientul „ProCredit”, ci clientul bancar în general, a declarat Ilinca Rosetti, managerul general al băncii, citată de Info-Prim Neo.
„ProCredit Bank” a editat o broşură, cu un tiraj de 10 mii de exemplare, în care se oferă răspuns la multe din întrebările pe care şi le pune un client înainte dea trece pragul instituţiei bancare.
În zilele care urmează, experţii BC „ProCredit Bank” vor avea mai multe întâlniri, în special la universităţi şi colegii financiar-bancare, unde publicul va fi informat despre drepturile şi obligaţiilor celor două părţi care stabilesc o relaţie financiar-bancară.
Reprezentanţii Băncii Naţionale, de asemenea, vor participa la aceste întruniri.
Ilinca Rosetti a declarat că această campanie nu are elemente de publicitate, ci reconfirmă importanţa pe are o are transparenţa în dialogul bancă – client.
Dorin Drăguţanu, guvernatorul Băncii Naţionale, a declarat în cadrul conferinţei de lansare a campaniei că salută gestul „ProCredit Bank” şi îndeamnă şi celelalte bănci din Moldova să se angajeze la fel de activ în procesul de informare a clienţilor.