Campania PLR „Eu sunt european” a acoperit 300 de localităţi

Partidul Liberal Reformator anunţă că, în cadrul campaniei „Eu sunt european”, lansată de această formaţiune politică, au fost vizitate 300 de localităţi din Republica Moldova, locuitorii cărora au fost informaţi despre parcursul european al ţării, transmite IPN.

„Această campanie a fost necesară pentru informarea cetăţenilor privind beneficiile regimului liberalizat de vize şi semnării Acordului de Asociere cu Uniunea Europeană, pentru promovarea integrării europene, dar şi pentru a stopa valul de dezinformare venit din partea unor partide din opoziţie”, a declarat preşedintele Partidului Liberal Reformator, Ion Hadârcă, la o conferinţă de presă. 

Liberalii reformatori spun că cetăţenii Republicii Moldova au primit diferit mesajul transmis în această campanie de informare, însă majoritatea au manifestat interes. „Am făcut parte din echipa din regiunea de sud a Republicii Moldova şi am observat că oamenii doreau să fie informaţi. Am întâlnit, desigur, şi eurosceptici, dar numărul lor s-a micşorat cu siguranţă după această primă etapă a campaniei”, a declarat coordonatorul Organizaţiei de Tineret a PLR, Maxim Guţu.

Partidul Liberal Reformator va face o sinteză a solicitărilor parvenite de la cetăţeni şi va lansa în baza lor a doua etapă a campaniei de informare.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.