„Cabinetul personal” – un nou serviciu lansat de Apă-Canal Chișinău

Consumatorii întreprinderii „Apă-Canal Chișinău” SA vor putea utiliza un cabinet virtual, care le permite să efectueze un spectru larg de operațiuni, inclusiv să achite online factura, fără a mai fi necesară deplasarea la Centrul unic de informare. „Cabinetul personal ” a fost lansat cu prilejul celor 129 de ani de activitate a furnizorului și este deja disponibil pe pagina web a ACC, transmite IPN.

Furnizorul precizează că, pe lângă comoditatea oferită utilizatorilor, serviciul online contribuie în mod direct la diminuarea riscului de infectare cu COVID-19, atât a consumatorilor, cât și a personalului implicat în deservirea acestora.

Administrația ,,Apă-Canal Chișinău” îndeamnă toți consumatorii să se înregistrează în „Cabinetul personal” și să descopere posibilitățile unui instrument util pentru a gestiona contul de client cu disponibilitate non-stop, din orice colț al lumii, având nevoie doar de conexiune la internet.

Directorul general interimar, Anatolie Lichii, a declarat că siguranța și confortul consumatorilor rămâne una dintre priorități și în acest an, afectat de pandemie. „Dezvoltarea continuă a instrumentelor de deservire și comunicare de la distanță ne ajută să fim cât mai aproape de aceștia, reprezentând o misiune asumată a echipei manageriale și instituției în ansamblu”, a notat directorul.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.