Brandurile moldoveneşti s-au reunit într-o platformă comercială comună

SA „Zorile”, în parteneriat cu proiectul USAID Creşterea Competitivităţii şi Dezvoltarea Întreprinderilor (SEED II), au lansat platforma comercială „Din inimă - casa comună a brandurilor moldoveneşti”, transmite Info-Prim Neo. „Cele 17 companii care au susţinut această iniţiativă vor putea să-şi promoveze şi să-şi comercializeze producţia conform unui concept inovativ, având puse la dispoziţie resurse şi condiţii avantajoase, ceea ce le va permite reducerea costurilor pentru gestionarea procesului de vânzări şi îmbunătăţirea imaginii companiilor”, a declarat Tudor Iacovlenco, directorul general al SA „Zorile”. Prezent la lansare, premierul Vlad Filat a spus că designul şi calitatea producţiei companiilor moldoveneşti este apreciată atât pe piaţa locală, cât şi pe cea externă, făcând nume bun Moldovei peste hotare. Despre iniţiativa lansată premierul a remarcat că face dovada spiritului de creativitate a sectorului privat din Moldova. Ambasadorul SUA în Republica Moldova, William Moser, a menţionat că utilizarea platformei comerciale comune, la crearea căreia şi-au adus contribuţia companiile SA „Zorile” şi HCH Capital, va aduce beneficii nu doar producătorilor, ci şi consumatorilor, care vor avea posibilitate să cunoască cele mai bune produse moldoveneşti lansate în ultimul timp. Vicepremierul Valeriu Lazăr, ministru al economiei, a dat o notă pozitivă eforturilor companiilor moldoveneşti de a recuceri piaţa locală prin crearea brandurilor proprii, Acestea sporesc valoarea adăugată produsă de 8 ori, fortificând totodată capacităţile de export ale companiilor, a mai spus oficialul.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.