Brandul „Vinul Moldovei” s-a bucurat de succes la expoziţia de la Dusseldorf

Pentru al treilea an consecutiv vinurile moldoveneşti reuşesc să surprindă vizitatorii celei mai mari expoziţii europene de vinuri şi băuturi alcoolice – ProWein 2016, desfăşurată între 13-15 martie la Dusseldorf, Germania. Standul Republicii Moldova a găzduit 200 cele mai bune vinuri, divinuri şi spumante produse de către 30 de companii vinicole autohtone şi a reuşit să atragă peste 2 mii de vizitatori, transmite IPN.

Potrivit unui comunicat de presă al Oficiului Naţional al Viei şi Vinului, produsele au fost prezentate publicului internaţional sub egida brandului de ţară „Vinul Moldovei. O legendă vie”. „Ne îndreptăm eforturile spre promovarea vinurilor moldoveneşti pe pieţele externe, pentru a creşte exporturile de produse cu valoare adăugată înaltă”, a  menţionat viceministrul agriculturii şi industriei alimentare Vasile Luca.

Pe parcursul celor trei zile ale evenimentului, standul Republicii Moldova, cu o suprafaţă de 180 de metri pătraţi a fost vizitat de peste 2 500 de oaspeţi din toată lumea. Vizitatorii, inclusiv jurnalişti, distribuitori şi importatori de vinuri, au fost întâmpinaţi de promoteri în costume naţionale, care le-au oferit cadouri cu sticle promoţionale, precum şi informaţii despre tradiţiile seculare ale vinificaţiei în Moldova şi sugestii privind destinaţiile turistice vitivinicole din Republica Moldova.

„Toţi cei care au participat la evenimentele organizate la standul Republicii Moldova au avut doar cuvinte de laudă pentru produsele noastre. Consider că participarea noastră la ProWein a avut un aport important la consolidarea notorietăţii brandului Vinul Moldovei la nivel internaţional. Sunt sigur că prin eforturile noastre vom reuşi să-l facem cunoscut în întreaga lume”, a menţionat Dumitru Munteanu, directorul ONVV.

„Participarea la cea mai mare expoziţie europeană, ProWein 2016 este o bună ocazie pentru a comunica profesioniştilor din domeniu schimbările şi progresele sectorului vinicol al Republicii Moldova, exprimate prin calitatea produsului şi prin aplicarea unor abordări moderne de marketing”,a menţionat Sergiu Botezatu, manager de proiecte USAID Moldova.

Ediţia din acest an a expoziţiei ProWein a întrunit 6 200 de expozanţi din 59 de ţări, care şi-au prezentat produsele celor peste 55 de mii de vizitatori, inclusiv numeroşi profesionişti. Participarea Republicii Moldova la expoziţie a fost organizată şi finanţată de Oficiul Naţional al Viei şi Vinului, cu susţinerea partenerului strategic de dezvoltare, Proiectul de Competitivitate USAID, şi suportul programului CBI.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.