Agenția Servicii Publice extinde lista serviciilor prestate prin Oficiul mobil. Cetățenii vor putea solicita servicii cadastrale la sediul primăriei din localitate, unde îşi va desfăşura activitatea Oficiului mobil al ASP, în baza unui grafic de lucru coordonat cu autoritatea publică locală, transmite IPN.
Prin intermediul Oficiului mobil pot fi comandate acum și servicii cadastrale, precum: notarea arendei asupra terenurilor agricole, înregistrarea bunurilor imobile și a drepturilor asupra lor, lucrări cadastrale și a serviciilor de furnizare a informației din domeniul cadastrului bunurilor imobile.
Tarifele pentru serviciile comandate sunt identice celor achitate la depunerea cererii în incinta centrelor multifuncţionale, iar deplasarea echipei Oficiului mobil este gratuită.
Achitarea pentru serviciile prestate va avea loc la oficiile poștale sau bancare disponibile în localitate. La fel, plata poate fi efectuată prin intermediul „post-terminalelor”, precum și cu cardul bancar prin aplicaţia MPay sau internet-banking.
Graficul de deplasare al Oficiului mobil în localitățile de pe întreg teritoriul țării va fi publicat pe platformele media ale Agenției Servicii Publice.
Eliberarea actelor perfectate se va face în termenul stabilit, la sediul Centrului multifuncțional în a cărui rază de deservire se află bunul imobil. La solicitare eliberarea actelor se poate face în cadrul Oficiului mobil.
Prin intermediul Oficiului mobil este disponibilă și comanda serviciilor de eliberare a actelor de identitate și evidență a populației.