Asociația Națională pentru Turism Receptor lansează noi tipuri de trasee turistice

Asociația Națională pentru Turism Receptor lansează trei noi tipuri de trasee turistice: drumeții, kayaking și ciclism. Acestea au fost dezvoltate de operatorii de turism, cu susținerea partenerilor de dezvoltare: Agenția SUA pentru Dezvoltare Internațională (USAID), Suedia și UK Aid, prin Proiectul de Competitivitate.

Turiștii vor putea opta pentru drumeții în regiunea Codrilor, în apropierea satului Sadova, la Crama Tudor (un mic producător de vinuri), pentru experiențe unice de turism rural și oeno-gastronomic. Vor putea alege plimbări cu kayak-ul sau barca pe râul Răut, în rezervația cultural-naturală Orheiul Vechi sau pe râul Nistru, dezvoltate de Kayaking Tours, o companie specializată în servicii de turism de aventură. La dispoziția turiștilor vor fi escapade cu bicicleta pe o nouă rută turistică de ciclism, pe traseul Chișinău–Palanca, dezvoltată de Velo Point, o companie de închiriere de biciclete și experiențe de ciclism turistic.

Acești trei prestatori de servicii turistice (Crama Tudor, Kayaking Tours, Velo Point) au beneficiat de granturi și asistența Proiectului de Competitivitate din Moldova, pentru procurare de biciclete, kayak-uri, echipamente și amenajări care au sporit calitatea serviciilor turistice oferite.

,,Pe aceste trasee poți vedea foarte multe peisaje impresionante. La fel poți face un popas la diferite atracții turistice. Sunt trasee noi de aventură ușoară, care pot fi practicate și în pandemie”, a declarat directorul Asociației Naționale pentru Turism Receptor din Moldova, Victoria Bucătaru, contactată de IPN.

Evenimentul de lansare a noilor trasee se va desfășura cu participarea unui grup restrâns de invitați, pentru a asigura respectarea regulilor protocolului sanitar în contextul pandemiei COVID-19. Evenimentul va avea loc în perioada 1-2 august, în cadrul campaniei de promovare „Redescoperă Moldova”.

Proiectul de Competitivitate din Moldova investește în dezvoltarea turismului în Moldova începând cu anul 2012 pentru a consolida un turism durabil menit să genereze prosperitate economică. Timp de mai mulți ani au fost dezvoltate hub-uri turistice în diferite zone ale țării, fiind susținute 35 de vinării, 33 de pensiuni și case rurale, artizani locali și agenții de turism să dezvolte infrastructura și oferta turistică. În 2014, cu suportul Proiectului de Competitivitate din Moldova, a fost dezvoltat și promovat internațional brandul turistic național „Pomul Vieții”.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.