Asistență la depunerea electronică a Declarației pe venit

Contribuabilii care practică activitate de întreprinzător și care trebuie să depună Declarația cu privire la impozitul pe venit până pe 25 martie pot beneficia de consultanță și asistență tehnică din partea operatorilor Centrului de apel al Centrului de Tehnologii Informaționale în Finanțe (CTIF) în ceea ce privește prezentarea în mod electronic a Declarației și/sau a Dării de seamă către Serviciul Fiscal de Stat.

Într-un comunicat de presă al instituției, citat de IPN, se spune că obligația de a depune declarația pe venit în mod electronic o au subiecții înregistrați în calitate de plătitori de TVA, care desfășoară activitate profesională în sectorul justiției, rezidenții parcurilor pentru tehnologia informației și contribuabilii care au cinci și mai mulți angajați.

Contribuabilii nominalizați pot depune Declarația și/sau Darea de seamă cu privire la impozitul pe venit prin intermediul serviciului „Declarația electronică”, cu aplicarea semnăturii electronice. Persoanele juridice beneficiază de acces la serviciu în baza Acordului de conectare la serviciile fiscale electronice încheiat cu unul din Centrele de conectare ale CTIF, iar persoanele fizice care dețin semnătura electronică, primesc acces automat la serviciul „Declarație electronică” după autentificare pe portalul www.servicii.fisc.md prin sistemul de autentificare MPass și acceptarea termenilor și condițiilor de utilizare a site-lui www.servicii.fisc.md.

În cazurile în care contribuabilii nu dețin acces la serviciul „Declarație electronică” sau au probleme cu accesarea serviciului, pot suna la Centrul de apel al CTIF, la  numărul de telefon: 080001525, unde pot afla aspecte tehnice legate de utilizarea Sistemului Informațional Automatizat (SIA) „Declarația electronică”.

Centrul de Apel al CTIF activează zilnic, de luni până vineri, între orele 8.00 și 17.00. Apelurile sunt gratuite și pot fi efectuate de la orice telefon mobil sau fix. În primele două luni ale anului curent, operatorii Centrului de Apel au preluat și au răspuns la peste 48,9 mii de apeluri telefonice.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.