ANRE lansează o campanie de informare pentru consumatorii de resurse energetice

Agenţia Naţională pentru Reglementare în Energetică lansează o campanie de informare a consumatorilor despre drepturile şi obligaţiile în relaţia cu furnizorii de resurse energetice, transmite Info-Prim Neo. „La adresa ANRE parvin zilnic semnale privind calitatea proastă a serviciilor prestate, nerespectarea de către furnizori a unor clauze contractuale, deconectările de la reţea etc. În multe cazuri consumatorii nu pot fi ajutaţi, deşi par să aibă dreptate, pentru că nu au dat atenţie la anumite aspecte, proceduri ce ţin de relaţia lor cu furnizorii. Noi dorim ca să avem în persoana consumatorilor, a organizaţiilor de consumatori, parteneri egali în dialogul privind stabilirea regulilor de joc pe piaţa energetică”, a declarat directorul general ANRE, Victor Parlicov, explicând oportunitatea acestei campanii. ANRE a organizat deja o conferinţă de presă, la care a explicat prevederile Regulamentului ce vizează calitatea serviciilor de transport şi distribuţie a gazelor naturale. Vor urma alte conferinţe, mese rotunde şi sesiuni de întrebări-răspunsuri, la care consumatorii vor fi informaţi în detaliu despre acest document şi alte documente care se referă la relaţia furnizor de resurse energetice – consumator. Documentele în cauză sunt plasate şi pagina electronică a ANRE. În perioada ianuarie – noiembrie (până la data de 15), la ANRE au parvenit în jur de 250 de petiţii. Alte peste 200 de reclamaţii s-au făcut la telefon, prin intermediul serviciului telefonic de urgenţă.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.