Air Moldova, despre anularea zborurilor

Compania Air Moldova susține că a anulat cele trei zboruri de miercuri pentru că nu a avut posibilitatea să achite serviciile întreprinderii de stat Aeroportul Internațional Chișinău, întrucât i-au fost blocate conturile. Autoritatea Aeronautică Civilă a anunțat că monitorizează îndeaproape situația și le recomandă pasagerilor să-și revendice drepturile, transmite IPN.

„Conturile companiei aeriene Air Moldova au fost blocate. Din acest motiv, compania nu a avut posibilitatea să achite serviciile Întreprinderii de Stat Aeroportul Internațional Chișinău, aeronavelor contractate în regim wet lease și alimentarea cu combustibil a acestora pentru a opera cele 3 zboruri, ulterior anulate. La ora actuală, Air Moldova a ajuns la un numitor comun cu creditorul care a blocat conturile și poate opera cu acestea în regim normal. Cu toate că, Air Moldova se află într-o situație dificilă, fără aeronavele proprii din luna martie, compania a fost condiționată de către bancă să majoreze suma de depozit pentru garantarea rambursării biletelor neutilizate. Ceea ce înseamnă că: Air Moldova nu încasează o mare parte din bani în urma vânzărilor online, astfel formându-se  un deficit de mijloace bănești necesare pentru activitatea companiei”, menționează operatorul într-un comunicat de presă.

„Vom continua să negociem și să identificăm compromisuri cu partenerii noștri.  Zborurile de astăzi seară nu au suferit modificări. Stimați pasageri, ne cerem scuze pentru incomoditățile create și vă garantăm rambursarea costului biletelor pentru zborurile anulate”, mai precizează compania.

În contextul anulării unei serii de zboruri de către Air Moldova, Autoritatea Aeronautică Civilă informează că pasagerii ale căror zboruri au fost anulate, pot apela telefonul consumatorului – (022) 823583 sau își pot revendica drepturile accesând pagina web AAC. „Totodată, încurajăm pasagerii care sunt blocați în aeroporturi să solicite asistență din partea operatorului aerian care are obligațiunea de a oferi pasagerilor cazare și hrană până la identificarea opțiunilor de rerutare spre destinația finală”, precizează instituția.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.