Accesul cetățenilor în instituțiile publice după reforma Guvernului

Personalul ministerelor optimizate se găsește încă în sediile în care a activat până acum, însă se preconizează aflarea unui minister reorganizat într-un singur sediu, indiferent de numărul ministerelor absorbite. Totodată, autoritățile dau asigurări că cetățenii nu vor fi afectați de faptul că temporar amplasarea angajaților va fi în edificii separate. Procesele de administrare a domeniilor de competență în cadrul ministerelor sunt deja unificate și subordonate unui singur ministru.

Într-un răspuns al Guvernului la o solicitare a Agenției IPN se menționează că imediat după adoptarea Hotărârii Parlamentului cu privire la Lista ministerelor, fluxurile de corespondență pentru ministerele supuse reorganizării au fost direcționate către ministerul care a absorbit competențe suplimentare. Recomandarea autorităților este de a depune solicitări la adresa sediului ministerului ce a absorbit competențe suplimentare. Totodată, chiar dacă o petiție va fi depusă la unul din sediile precedente ale ministerelor reorganizate, aceasta la fel va ajunge la destinație și va fi examinată conform legii.

Perioada de schimbare de la un sediu la altul, acolo unde acest lucru este necesar, poate dura câteva luni. Planul de implementare prevede o perioadă ce s-ar finaliza până pe 31 decembrie a acestui an.

În scopul facilitării comunicării cu structurile guvernamentale, persoanelor interesate li se recomandă inițial să contacteze telefonic instituția pentru a concretiza detaliile noi de accesibilitate la facilitățile oferite cetățenilor. La fel, o opțiune foarte populară este comunicarea electronică cu instituțiile statului.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.