A fost lansat brandul turistic naţional

Agenţia Turismului a lansat brandul naţional al sectorului turistic. Logoul este „Pomul Vieţii” – un pom cu mai multe ramificaţii în care se regăsesc floarea de busuioc, ornamentele de pe portul naţional şi trandafirul. Sloganul care îl însoţeşte este: „Discover the routes of life” (Descoperă căile vieţii), transmite IPN.

Directorul Agenţiei Turismului, Nicolae Platon, se aşteaptă, odată cu lansarea brandului, la creşterea fluxului de turişti străini, dar şi la o activizare a turismului intern.

Ambasadorul SUA, William H. Moser, prezent la eveniment, a menţionat că industria turismului din Republica Moldova trece printr-o perioadă de renaştere şi este esenţial să ţină pasul cu inovaţiile şi să urmeze tendinţele mondiale în sectorul turistic, păstrând totodată cultura locală.

„Sunt sigur că fiecare din cei care vor vizita Moldova vor trăi o experienţă unică, descoperind gustul deosebit al gastronomiei, vinurile de înaltă calitate, tradiţiile autentice, şi, bineînţeles, frumuseţea regiunilor rurale. Toate acestea sunt ceea ce face Republica Moldova atât de specială şi surprinzătoare”, a menţionat diplomatul.

Lansarea internaţională a brandului turistic va avea loc începând cu 24 noiembrie prin intermediul unei campanii de comunicare pe canalul Euronews, unde va fi plasat un spot video de promovare a Moldovei turistice.

Anual, Republica Moldova este vizitată de circa 2 milioane de străini. Brandul a fost lansat cu susţinerea proiectului USAID Creşterea Competitivităţii şi Dezvoltarea Întreprinderilor II (CEED II).

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.