A apărut primul număr al revistei “Marketing” care îşi propune să suplinească necesitatea de consultanţă de marketing, existentă printre o bună parte a antreprenorilor moldoveni. Potrivit directorului Centrului de Semiotică, Silvia Hârnău, nu toţi cei care simt nevoia de marketing în activitatea de zi cu zi au cunoştinţe elementare de profil şi nu toţi îşi pot permite să plătească preţul iniţierii sau al perfecţionării şi prea puţini sunt cei incluşi în diverse programe care oferă cursuri şi consultanţă în regim gratuit. Iată de ce antreprenorilor le este propusă o soluţie de alternativă: o publicaţie cu un profund caracter cognitiv, dar care oferă şi propuneri viabile pentru rezolvarea problemelor cu care aceştia se confruntă. Revista cuprinde teorie şi aplicaţii de marketing, istorii de succes, studii de caz, investigaţii jurnalistice, anchete, modele de planuri de marketing, rezultatele unor cercetări, prezentări de inovaţii, dialog consultativ cu cititorii, interviuri cu personalităţi în domeniu, surse de finanţare. Totodată, periodic, revista va propune CD-uri cu materiale utile şi bonuri de reducere la diferite produse şi servicii. Fondatorii revistei sunt Academia de Ştiinţe a RM, Agenţia de Stat pentru Protecţia Proprietăţii Intelectuale, Asociaţia pentru Cercetare şi Dezvoltare din RM, în parteneriat cu Alianţa pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, Asociaţia Tinerilor Cercetători “Pro Ştiinţa”, Camera de Comerţ şi Industrie a RM, Proiectul USAID “Creşterea Competitivităţii şi Dezvoltarea Întreprinderilor”. La abonarea revistei pentru întreg anul 2007, se acordă o reducere de 26 % din costul unui abonament anual care constituie 672 de lei. Cei interesaţi vor plăti numai 498 de lei. Oferta este valabilă numai pentru abonamentele perfectate de redacţie în perioada 10 noiembrie – 24 decembrie.