Cel puțin 75 de mii de consumatori au fost deserviți anul trecut la ghișeele „Apă-Canal Chișinău”, transmite IPN cu referire la un comunicat de presă al întreprinderii.
Specialiștii Sectorului informare şi achitări au oferit servicii contabile pentru 11,6 mii de consumatori, servicii de informare – pentru 24,5 mii de consumatori. Totodată, 39 de mii de persoane au efectuat achitări în casierie, fiind înregistrate zeci de mii de cereri.
Potrivit furnizorului de apă, consumatorii pot veni pe str. Albișoara, 38, biroul 101, pentru a obține răspunsuri la orice întrebare ce ține de domeniul alimentării cu apă şi de canalizare. Aici pot obține informații despre condițiile tehnice și pot coordona proiectele de construire a sistemelor de alimentare cu apă şi de canalizare, pot perfecta contracte de livrare a apei potabile şi evacuare a apelor uzate și pot achita pentru serviciile prestate.
De la lansarea Sectorului informare şi achitări, aproape 400 de mii de consumatori au fost consultați privind serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare.