Un grup de lucru va coordona acţiunile în cadrul preşedinţiei R. Moldova în structurile CSI

Un grup de lucru va coordona acţiunile în cadrul preşedinţiei Republicii Moldova în organele statutare ale Comunităţii Statelor Independente (CSI) în anul 2009. O dispoziţie în acest sens, precum şi componenţa nominală a grupului, au fost publicate vineri, 30 ianuarie, în Monitorul Oficial al R. Moldova. Potrivit dispoziţiei prim-ministrului Zinaida Greceanâi, grupul de lucru, în termen de 10 zile, va elabora şi va coordona cu Comitetul Executiv al CSI, şi va prezenta Comisiei Naţionale pentru asigurarea preşedinţiei R. Moldova în organele statutare ale CSI Planul de acţiuni privind realizarea preşedinţiei. Acţiunile Grupului de lucru vor fi coordonate de Ministerul Afacerilor Externe şi Integrării Europene (MAEIE), care va informa periodic Comisia şi Guvernul despre măsurile întreprinse. Preşedinte al grupului de lucru a fost desemnat Efim Chilari, ambasador cu misiuni speciale, MAEIE. Secretarul Grupului este Veaceslav Cebotari, director al Departamentului cooperare bilaterală de la MAEIE. Din grupul de lucru mai fac parte viceminiştrii agriculturii şi industriei, economiei şi comerţului, finanţelor, culturii şi turismului, educaţiei şi tineretului, protecţiei sociale, familiei şi copilului, justiţiei, afacerilor interne. De asemenea, Grupul de lucru include directorul Agenţiei Transporturilor şi vicedirectorii Serviciului de Informaţii şi Securitate, Biroului Naţional de Statistică şi Serviciului Vamal. În caz de eliberare a membrilor grupului de lucru din funcţiile publice deţinute, atribuţiile lor în cadrul acestuia vor fi preluate de persoanele nou-desemnate în funcţiile respective, fără emiterea unor noi dispoziţii de Guvern. R. Moldova a preluat preşedinţia în structurile CSI la 1 ianuarie 2009.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.