Rezultatele atinse de echipa Termoelectrica în cadrul proiectelor de dezvoltare și responsabilizare socială, pe parcursul anului 2019, au fost apreciate cu două distincții în cadrul „Galei Businessului Moldovenesc”. Întreprinderea a fost premiată cu Medalia de Aur în cadrul concursului „Marca Anului 2019”, la categoria „Produse și servicii în domeniul energeticii și construcțiilor”, nominalizarea „Marca Comercială Responsabilă Social”. Totodată, a obținut trofeul Zeița Calității, devenind laureată a concursului „Premiul în domeniul calității 2019”, nominalizarea „Servicii”, transmite IPN.
Directorul general al Termoelectrica, Veaceslav Eni, a declarat că aceste distincții onorează și responsabilizează deopotrivă echipa. „Le dedicăm consumatorilor noștri, pentru care depunem tot efortul, astfel încât să le oferim soluții de termoficare moderne și servicii prestate calitativ”, a spus directorul, citat într-un comunicat de presă al companiei.
Concursurile respective se desfășoară anual sub egida Camerei de Comerț si Industrie din Republica Moldova, având drept obiectiv promovarea competitivității și sporirea capacităților întreprinderilor autohtone în crearea și promovarea mărcilor comerciale.
Termoelectrica este principalul producător de energie termică și electrică din țară și furnizor de energie termică din Chișinău. Compania asigură cu servicii de termoficare peste 4400 de imobile sau circa 500 de mii de consumatori și livrează în Sistemul Energetic Național circa 15% din consumul total de energie electrică al Republicii Moldova.