Semnătura mobilă și cea electronică nu pot fi aplicate. Se lucrează la remedierea problemei

Mai mulți cetățeni au semnalat probleme cu semnătura mobilă și cea electronică. Agenția de Guvernare Electronică confirmă că sunt afectate toate platformele ce necesită autentificare prin MPass și cele care utilizează semnături electronice, inclusiv la solicitarea serviciilor, publice sau private.

Potrivit AGE, la nivel de semnare este afectată platforma MSign și sistemele integrate. La nivel de autentificare este afectată platforma MPass, iar la nivel de servicii prestate de entități private sunt afectate o serie de platforme electronice care integrează direct servicii de semnare electronică.

Utilizatorii care au activat autentificarea în 2 Pași sau aplicația EVOSign nu sunt afectați la autentificarea în platforme, mai notează sursa citată.

Deficiențele tehnice par să fie cauzate de actualizările sistemelor efectuate și anunțate de STISC, pentru data de 15 ianuarie 2025. Echipele responsabile de la AGE colaborează cu STISC pentru soluționarea problemei, transmite IPN.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.