„Prietenii StarNet” intră în acţiune! Fiecare a treia familie din Chişinău, beneficiază de serviciile StarNet, iar acum se pot bucura de cadouri pentru fidelitate

                                                                         

                    6 iunie 2012                                                  



                                                                          „Prietenii StarNet” intră în acţiune!

   Fiecare a treia familie din Chişinău, beneficiază de serviciile StarNet, iar acum se pot bucura de cadouri pentru fidelitate  

 

Chişinău, 6 iunie, 2012. StarNet a lansat programul de fidelizare „Prietenii StarNet”, dedicat celor peste 60 de mii de clienţi ai companiei. Programul vine să aducă premii şi bonusuri pentru toţi clienţii, care au fost împreună cu StarNet de-a lungul timpului, dar şi pentru clienţii noi, care din prima zi de „prietenie” cu StarNet pot începe să adune „stele” de fidelitate şi să le transforme în cadouri.

„Vrem să mulţumim tuturor clienţilor că sunt alături de noi, că au ales serviciile StarNet şi rămân fideli viziunii noastre. Ei sunt cel mai important capital al companiei şi special pentru ei am lansat programul de fidelizare „Prietenii StarNet”. Răsplătim astfel loialitatea clienţilor cu bonusuri şi cadouri şi avem încrederea că membrii noi ai familiei noastre vor aprecia eforturile şi proiectele pe care le aducem pe piaţă”, Alexandru Machedon, Director General, StarNet.

Programul de fidelizare „Prietenii StarNet” este o platformă simplă, accesibilă pentru orice client, care se înregistrează în program pe site-ul www.starnet.md. După înregistrare, fiecare client începe să acumuleze puncte de fidelizare, numite „stele”, în dependenţă de tipul pachetului şi timpul petrecut în reţeaua StarNet. Cu cât valoarea pachetului ales este mai mare şi clientul petrece mai mult timp alături de StarNet, cu atât numarul „stelelor” acumulate este mai mare.

„Stelele” de fidelitate pot fi schimbate pe servicii StarNet, reduceri la echipamente IT şi electrocasnice în magazinele partenere, dar şi pe diverse accesorii. Astfel, clienţii pot alege să le convertească  în servicii noi de la StarNet: opţiuni interactive la TV, grile TV tematice, hosting, opţiuni de telefonie, antivirus Kaspersky, Video la Cerere (VoD), sau îşi pot alege accesorii
 StarNet: tricouri personalizate, accesorii pentru maşină, produse de plajă, rucsacuri, echipamente sportive de sezon.

Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să contactaţi:

Irina Ghelbur

Departament Relații Publice, StarNet

Tel: (022) 844.914
Email: ighelbur[@]starnet.md

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.