Peste 31 de mii de solicitări de la consumatorii Moldovagaz, în 2024

Peste 31 mii de consumatori s-au adresat pe parcursul anului 2024 la Moldovagaz prin intermediul liniei telefonice unice 1304. Din numărul total de apeluri, în jur de 30 de mii au venit din partea locuitorilor capitalei, transmite IPN cu referire la serviciul relații publice al companiei,

Peste 16 mii de persoane au cerut informații în legătură cu achitarea facturii, peste 700 s-au adresat cu privire la compensații, iar peste 5 mii au solicitat informații despre lipsa facturilor sau erorile din facturi. În legătură cu relațiile contractuale și întrebări de ordin tehnic, s-au interesat peste 7 mii de persoane.

Programul de lucru al centrului este de luni până vineri de la orele 8:00 până la 17:00, iar pentru situații de urgență este preconizat numărul 904, disponibil 24/24.

În oficiul comercial din Chișinău, în 2024 au fost deserviți peste 43 de mii consumatori, iar în regim online au fost prelucrate peste 6 800 de cereri.

Moldovagaz a implementat și un sistem de suport pe Telegram. Întrebările din partea consumatorilor sunt acceptate 24/24, iar răspunsurile sunt oferite de specialiștii companiei de luni până vineri.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.