Datele statistice privind evoluţia pieţei serviciului de televiziune, furnizat contra plată, în nouă luni ale anului curent, arată că numărul total de abonaţi la serviciul respectiv a scăzut cu mai bine de 4,3 mii (-1,5%) şi a alcătuit 282,1 mii, iar volumul vânzărilor s-a diminuat cu 2,4 milioane de lei (-1,9%) şi a însumat peste 121,9 milioane de lei, transmite IPN.
Potrivit datelor făcute publice de Agenţia Naţională de Reglementare în Energetică, la finele trimestrului trei al anului curent, 75,1% din numărul total de abonaţi la serviciul respectiv erau abonaţi la reţele TV prin cablu, 21,5% - la reţele IP TV, 6% - la reţele prin satelit şi 0,8% - la reţele MMDS.
Pe serviciului TV contra sunt 87 de furnizori. Cei mai mari deţin, în funcţie de cifra de afaceri, următoarele cote de piaţă: SRL „Sun Communications” – 28,6%, SA „Moldtelecom” – 25,9%, SRL „AMT” – 4,2%, SRL „Focus sat” – 3,9%. Ceilalţi 83 furnizori deţineau împreună o cotă de piaţă estimată la 37,4%.