Consiliul Coordonator al Audiovizualului a anunţat concurs de selectare a proiectelor pentru producerea spoturilor sociale cu scop de informare a populaţiei despre televiziunea digitală. Decizia a fost adoptată în cadrul şedinţei CCA de vineri, 1 aprilie, transmite IPN.
Campania socială are drept scop informarea populaţiei despre avantajele şi oportunităţile recepţionării posturilor în format digital. De asemenea, informarea cu privire la drepturile consumatorului în cadrul procesului de tranziţie de la televiziunea analogică la cea digitală.
„CCA anunţă selectarea proiectelor pentru producerea spoturilor sociale video şi audio cu privire la campania de informare a populaţiei privind trecerea la televiziunea digitală terestră”, a menţionat șefa Serviciul relaţii externe şi integrare europeană al CCA, Iulia Guţuleac.
Anunţul CCA se referă la două spoturi sociale – audio şi video. Mijloacele necesare pentru producerea spoturilor vor fi alocate din bugetul CCA pentru anul 2016.