BNM ia Premiul Silver pentru campania națională a de educație financiară

Banca Națională a Moldovei a fost distinsă cu premiul Silver în cadrul celei de-a XXII-a ediții a Romanian PR Award, recunoscându-se astfel excelența campaniei naționale de educație financiară „Educație financiară pentru toți”. Inițiativa este realizată în parteneriat cu USAID, prin Programul „Reforme Instituționale și Structurale în Moldova”, alături de Centrul Analitic Independent „Expert-Grup”, transmite IPN.

Campania include o serie de activități și materiale educaționale destinate tuturor categoriilor de vârstă, promovând înțelegerea noțiunilor financiare esențiale și încurajând adoptarea unor decizii financiare bine gândite.

„Acest premiu reprezintă o recunoaștere a eforturilor noastre continue de a îmbunătăți educația financiară în Republica Moldova. O societate bine informată financiar este fundamentul unei economii stabile și prospere”, a subliniat Anca Dragu, guvernatoarea BNM.

„Acest premiu ne motivează să continuăm să contribuim la dezvoltarea unei societăți informate și responsabile financiar”, a adăugat guvernatoarea, mulțumind partenerilor pentru sprijinul acordat și colegilor din BNM care au făcut tot posibilul ca Moldova să devină un exemplu în promovarea educației financiare.

Campania Națională „Educație financiară pentru toți” a fost lansată în toamna anului trecut, având scopul să promoveze o cultură financiară sănătoasă în rândul cetățenilor și să intensifice eforturile de educație financiară în Republica Moldova.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.