Avocatul Stanislav Ciobanu își propune serviciile pasagerilor păgubiți de Flyone

Avocatul Stanislav Ciobanu își propune serviciile pasagerilor care au avut de suferit în urma anulării sau amânării zborurilor de către compania Flyone. Apărătorul, care s-a aflat și el printre pasagerii nevoiți să aștepte ore în șir la aeroport, este deschis să depună o cerere colectivă în instanță pentru a cere despăgubiri de la companie.

Într-o conferință de presă la IPN, avocatul a spus că fiecare pasager care a avut de suferit este în drept să ceară o compensație. În cazul de față este vorba despre compensații de 250 de euro în cazul întârzierilor de mai mult de două ore pentru călătoriile care au până la 1500 de km și 400 de euro pentru cele care depășesc această distanță, până la 2500 de km.

Potrivit lui Stanislav Ciobanu, pasagerul trebuie să se adreseze mai întâi companiei pentru a solicita compensație pe cale extrajudiciară. Dacă compania refuză, este în drept să meargă în instanță, unde pe lângă compensații, poate solicita obligarea companiei să achite și cheltuielile pentru asistența juridică.

Avocatul mai spune că sancțiunile pe care le-a aplicat Autoritatea Aeronautică Civilă companiei Flyone nu sunt suficient de descurajante pentru a o face să nu mai aibă același comportament pe viitor. Compania nu și-a informat la timp pasagerii despre zborurile amânate și i-a lăsat ore în șir în aeroport.


Notă: Agenția IPN oferă dreptul la replică persoanelor care se consideră vizate în știrile realizate de pe declarațiile organizatorilor prezentei conferințe de presă, inclusiv prin facilitarea organizării altei conferințe de presă în condiții similare.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.