Formarea și dezvoltarea personalului este o prioritate constantă pentru Mobiasbanca OTP - Group.
Banca a pus bazele Centrului de Formare, în 2008. În prezent, acesta permite instruirea și dezvoltarea angajaților noi, dar și contribuie la susținerea parcursului unui angajat pentru o carieră de succes în cadrul băncii.
„Capacitatea Centrului permite ca să asigurăm formarea concomitentă în jur de 50 de persoane, datorită sălilor de training - diferite, în dependență de scopul formării. Centrul dispune de săli pentru organizarea training-urilor orientate spre dezvoltarea abilităților atât tehnice, cat și soft-skills,” relatează Lilia Nacu, șefa Centrului de Formare Mobiasbanca OTP - Group.
Programele de formare sunt create și dezvoltate în strânsă legătură cu parcursul de carieră al personalului. Training-urile au devenit un instrument important de motivare a angajaților băncii, încurajându-le ascensiunea în carieră.
„Fiind parte a băncii, m-am convins că la Mobiasbanca – OTP Group este posibil totul. Am fost ghidat, prin intermediul diverselor training-uri, spre promovarea în funcția de director al sucursalei,” afirmă Vladimir Grodinskii, director de Sucursală Mobiasbanca OTP-Group.
„La Mobiasbanca – OTP Group m-au atras oamenii, în primul rând, atmosfera de echipă și cultura internă. Am avut mentori buni, care m-au susținut și de la care am avut ce învăța. Dacă ești perseverent și accepți provocările, toate ușile îți sunt deschise,” susține Tatiana Panciuc, Șefă Direcție Finanțare Specializată și Internațională, Mobiasbanca OTP – Group.
Elementul definitoriu al Centrului de Formare este Sucursala Școală - o simulare exactă a unei sucursale reale, care permite acumularea cunoștințelor practice pentru colegii care abia pășesc în domeniul bancar. Grație Sucursalei Școală - un proiect unic în mediul privat și bancar din țară - participanții sunt pregătiți pentru a începe o carieră în cadrul băncii, fără a avea neapărat o experiență profesională în spate.
Diversitatea programelor de instruire, alături de instrumentele și mijloacele moderne de dezvoltare profesională și personală, contribuie la integrarea noilor angajați în cadrul băncii, dar și susțin mobilitatea internă și avansarea profesională. Dacă doriți să vă construiți o carieră într-o instituție financiar-bancară atunci Mobiasbanca este alegerea perfectă,” concluzionează Șefa Centrului de Formare, Lilia Nacu.
În anul 2020, au fost organizate un șir de programe de training, desfășurate preponderent în format online, prin intermediul aplicației interne de instruire la distanță – Mobias e-Learning. Pe parcursul anului au fost furnizate 20.384 ore de instruire, ceea ce reprezintă estimativ 24,5 ore per angajat.
Un accent aparte se pune pe dezvoltarea culturii organizaționale și consolidarea spiritului de echipă și a celui de voluntariat. Pentru angajații băncii sunt organizate diverse activități în afara „vieții” bancare, evenimente interne, cluburi de interese, etc.
Descoperă Centrul de Formare al unei bănci de top din Moldova - un generator și dezvoltator de cariere.
Video
DISCLAIMER: Autorii comunicatelor – nu agenția de presă IPN – poartă responsabilitate exclusivă pentru corectitudinea și esența conținutului comunicatului, prezentat spre publicare și/sau distribuire.