logo

Vitrină turistică virtuală pentru Moldova la China European Marketplace, ETOA 2021


https://www.ipn.md/ro/vitrina-turistica-virtuala-pentru-moldova-la-china-european-marketplace-7967_1082396.html

Șapte întreprinderi de turism din Republica Moldova s-au alăturat turismului pe piața europeană, la China European Marketplace. Aproximativ 70 de operatori și cumpărători de turism din Republica Populară Chineză au participat la atelierul care a implicat o serie de programări individuale, care au făcut legătura între companiile din Moldova și profesioniștii în turism din China, transmite IPN.

Potrivit unui comunicat de presă al Asociației Patronale a Industriei Turismului din Republica Moldova, scopul wokshop-ului a fost de a prezenta potențialul turistic a operatorilor cheie de turism din Republica Moldova, cumpărătorilor de călătorii din China, așa ca primii să poată din nou vizitatori chinezi și alți turiști internaționali chiar din anul 2021.

Asociația Patronală a Industriei Turismului din Republica Moldova (APIT) a devenit membru cu drepturi depline al Asociației Europene a Operatorilor de Turism (ETOA) pe 12 mai 2020 la Londra. Potrivit comunicatului, ETOA este singura asociație din turism din Europa care reprezintă interesele industriei în Parlamentul European. Asociația reunește peste 1 200 de companii și acordă o atenție deosebită dezvoltării active a turismului.

Afilierea la ETOA prevede cooperarea pentru dezvoltarea schimbului turistic între Republica Moldova și țările Uniunii Europene, în vederea creșterii fluxului turistic spre Moldova și deschide calea operatorilor moldoveni membri ai APIT la un număr important de resurse internaționale disponibile pentru industria turismului din Moldova.

Sergiu Manea, președintele APIT, a declarat că membrii APIT au acces la bazele de date din peste 63 de țări și piețe, vor putea promova brandurile legendare și vestite ale turismului din Moldova în piețele țintă. Ghizii de turism afiliați agențiilor de turism vor putea obține legitimații de ghid recunoscute internațional prin intermediul ETOA. „Când va fi momentul potrivit, vom avea totul pregătit pentru a-i întâmpina pe vizitatorii chinezi  pe meleagurile natale. Îi vom asigura că operatorii de turism din Republica Moldova au implementat toate măsurile noi de sănătate și siguranță necesare – și  vor fi în continuare gata să ofere clienților o experiență fantastică de vacanță”, a declarat acesta.

Julia Huang, de la World Travel Online, China, a declarat să este foarte încântat să participe la evenimentul ETOA. Potrivit lui, formatul întâlnirilor virtuale one-to-one oferă o bună oportunitate pentru partenerii de a prezenta Republica Moldova importanților operatori turistici chinezi și cumpărătorilor de călătorii.