În 2021, valoarea pieței de servicii poștale a crescut, comparativ cu anul 2020, cu 11,7% și a însumat 395,7 mln lei. Cea mai mare rată de creștere, de aproape 26%, a fost obținută la vânzările din publicitatea prin poștă. Vânzările obținute din trimiterile de corespondență au avut o pondere de 15%, transmite IPN.
Agenția Națională pentru Reglementare în Comunicații Electronice și Tehnologia Informației precizează că veniturile obținute din vânzarea trimiterilor rapide (servicii Express) au crescut cu 7,4%, însumând 125,4 mln lei, iar veniturile obținute din vânzarea coletelor poștale s-au majorat cu 4,5%, totalizând 80,2 mln lei.
Analiza traficului poștal arată că numărul total al traficului de trimiteri poștale a înregistrat o scădere de aproape 4% și a totalizat 47,9 mln de trimiteri. Numărul coletelor poștale a scăzut cu 5,2%. Numărul trimiterilor poștale s-a micșorat cu aproape 4%. Din numărul total de trimiteri poștale, 40,6 mln au alcătuit trimiterile poștale interne.