logo

Un nou sistem de management al documentelor va fi implementat la Primăria capitalei


https://www.ipn.md/ro/un-nou-sistem-de-management-al-documentelor-va-fi-implementat-7967_963587.html

Un nou sistem de management al documentelor va fi implementat la Primăria capitalei. Scopul acestui sistem este îmbunătăţirea evidenţei şi controlului executării documentelor, asigurarea transparenţei în administraţia publică locală. Decizia aparţine Consiliului municipal Chişinău, transmite Info-Prim Neo. Noul sistem informaţional autorizat va permite controlul şi evidenţa circulaţiei documentelor, dar şi controlul şi analiza modului de executare a tuturor tipurilor de acte a persoanelor fizice şi juridice. Totodată, sistemul va da posibilitatea perfectării datelor statistice şi analitice. Conform Departamentului Relaţii cu Publicul, analiza situaţiei existente în domeniul circulaţiei documentelor atestată în cadrul subdiviziunilor Primăriei şi Consiliului municipal Chişinău arată că acestea sunt insuficient asigurate cu tehnică de calcul, iar o jumătate din computere au mai mult de 7 ani. Autorităţile locale vor organiza un tender pentru selectarea ofertei optime şi, în termen de o săptămână, vor elabora caietul de sarcini pentru implementarea noului sistem informaţional.