logo

Ultima zi pentru a propune cel mai bun slogan pentru turismul din Moldova


https://www.ipn.md/ro/ultima-zi-pentru-a-propune-cel-mai-bun-slogan-pentru-7967_1007250.html

Doritorii de a participa la elaborarea celui mai bun slogan pentru turismul din Moldova o pot face până sâmbătă, 17 august, la ora 17.00. Termenul concursului a fost prelungit la insistenţa mai multor bloggeri, care au propus ca sloganurile să fie analizate şi de către societatea civilă.

Solicitat de IPN, directorul Agenţiei Turismului, Nicolae Platon, a declarat că până joi, 15 august, când a fost stabilit primul termen limită de propunere a sloganului, la adresa agenţiei au parvenit 263 de propuneri. La iniţiativa bloggerilor, termenul a fost prelungit cu încă 2 zile, iar în după-amiaza zilei de vineri, 16 august, numărul propunerilor parvenite a fost de 361. Nicolae Platon a spus că toate propunerile de slogan vor fi plasate pe pagina electronică a agenţiei pentru dezbateri publice. În paralel, acestea vor fi analizate de comisia de specialitate din cadrul Agenţiei Turismului.

Directorul Agenţiei Turismului a specificat că în cazul în care va fi identificat sloganul câştigător, acesta va fi anunţat în cadrul Festivalului internaţional de muzică etno „Gustar”, organizat la Orheiul Vechi, în perioada 24-25 august. Dacă nu va fi desemnat sloganul câştigător, concursul intitulat „Cel mai bun slogan pentru Turismul din Republica Moldova” va fi prelungit până la data de 27 septembrie, când este marcată Ziua Internaţională a Turismului.

Nicolae Platon a spus că nu s-a aşteptat la un număr atât de mare de propuneri, iar printre cei care au expediat propunerile la adresa agenţiei se numără şi cetăţeni ai altor state precum Italia, SUA şi România.

Cel mai reuşit slogan va însoţit de logo-ul turistic al Republicii Moldova în activitatea de promovare pe plan internaţional la expoziţii, materiale promoţionale etc. Sloganul propus trebuie să conţină 3-5 cuvinte, preferabil în limba engleză, uşor de reţinut şi care face apel la publicul larg. Câştigătorul concursului va beneficia de o cină pentru două persoane într-un hotel de lux din capitală. Sloganurile trebuie expediate prin e-mail, la adresa tatiana.mumji@turism.gov.md, şi trebuie să fie însoţite de informaţii privind numele, prenumele şi numărul de telefon al participantului. Rezultatul concursului va fi făcut public pe site-ului oficial al Agenţiei Turismului www.turism.gov.md.