logo

Sucursala maib „Mircea cel Bătrân” și-a redeschis ușile după renovare și modernizarea modelului operațional


https://www.ipn.md/ro/sucursala-maib-mircea-cel-batran-si-a-redeschis-usile-7542_1092386.html

De aproape un an maib continuă să modernizeze sucursalele și agențiile sale conform noii identități vizuale și modelului operațional. În linie cu designul actualizat și procesele simplificate este și Sucursala „Mircea cel Bătrân” din sectorul Ciocana al capitalei.

După o renovare record timp de două săptămâni, sucursala și-a redeschis ușile pentru a deservi clienții cu și mai mult drag și profesionalism. Banca a depus eforturi semnificative pentru a oferi interiorului o doză suplimentară de confort, dictată de culorile vii, mobilierul nou și laconic, zonele de așteptare aerisite și implementarea cu succes a diferitor funcționalități moderne.


Aliona Stratan, Prim-vicepreședinta maib:

„Ne bucurăm să anunțăm că de astăzi și clienții care se deservesc în Sucursala „Mircea cel Bătrân”  vor beneficia de experiențe bancare mult mai moderne. Dezvoltăm produse și servicii îmbunătățite, dar știm că clienții noștri așteaptă, de asemenea, o deservire pe măsură: rapidă, amabilă, profesionistă, ceea ce, de fapt, suntem dedicați să oferim prin simplificarea proceselor, prin implementarea celor mai bune practici în domeniul customer experience și prin instruirea continuă a echipei băncii”.

Renata Cabac, Directoarea Sucursalei „Mircea cel Bătrân”:

„Acest spațiu s-a transformat radical în doar două săptămâni. Atât pentru clienții maib, cât și pentru echipa pe care o mentorez este o plăcere să vină într-o sucursală modernă, colorată, confortabilă, centrată pe client. Colegii mei sunt acum și mai motivați să creeze experiențe bancare la cel mai înalt nivel, standardele europene fiind la ele acasă în Sucursala „Mircea cel Bătrân”. Aceasta se datorează inclusiv proiectelor care au fost implementate și care sunt menite să transforme experiența clientului în una simplă și ușoară: rândul electronic, programarea online a vizitei la sucursală, deservirea la un singur consultant, amenajarea zonei maib 365 și a multor altor modernizări care urmează”.

Similar celorlalte sucursale aliniate identității de brand, Sucursala „Mircea cel Bătrân”
se remarcă prin trei zone dedicate diferitor necesități ale clienților. Fiecare dintre ele este axată să simplifice accesul clienților la produsele și serviciile bancare din portofoliul maib.

Zona de autoservire - dedicată operațiunilor bancare rapide pentru clienții care își doresc să facă autonom și în timp redus anumite operațiuni la terminale de plată, cum ar fi: achitarea facturilor, achitarea creditului, verificarea contului, depunerea numerarului în cont etc.

Zona tranzacțională - permite facilitarea mai multor operațiuni la un singur ghișeu, cu o deservire mai rapidă pentru o listă vastă de operațiuni și, implicit, economie de timp prețios pentru toată lumea.

Zona consultativă este una semi-privată, facilitând comunicarea directă, analizarea necesităților și planurilor complexe personale sau de dezvoltare a afacerii. Această zonă este mai relaxantă, potrivită pentru luarea deciziilor importante, precum cele legate de creditele ipotecare, de afaceri sau altele asemănătoare.

Sucursala „Mircea cel Bătrân” se află în sectorul Ciocana al capitalei, pe bulevardul Mircea cel Bătrân 24/3, având program zilnic, de luni până vineri, între ora 09:00 și 17:00, fără pauză.

Amintim că recent s-au aliniat identității de brand reînnoite și Sucursalele „Ion Creangă”, „Gheorghe Asachi”, „Pușkin” Bălți, „Miron Costin”, „Miron Costin Business Centru”, „Constantin Tănase”, „Decebal”, „Ialoveni”, „Tighina”, „Ștefan cel Mare”, „Dacia”, precum și mai multe agenții maib. Până la sfârșitul acestui an, maib planifică renovarea altor câteva subdiviziuni din Chișinău și raioanele țării, urmărind să ofere clienților plus de confort, deservire profesionistă și abordare personalizată.

Pentru mai multe detalii și informații despre noua identitate de brand maib accesați 
linkul.


Despre maib

Maib este cea mai mare bancă din Moldova, cu 120 de subdiviziuni, 58 de sucursale și 62 de agenții, distribuite uniform pe întreg teritoriul țării. Banca deserveşte circa 30% din populaţia ţării şi este unul dintre cei mai mari angajatori din republică. 


*******
DISCLAIMER: Autorii comunicatelor – nu agenția de presă IPN – poartă responsabilitate exclusivă pentru corectitudinea și esența conținutului comunicatului, prezentat spre publicare și/sau distribuire.