În linie cu promisiunile sale de a oferi clienților banking de calitate într-un mod simplu și ușor, maib continuă transformarea rețelei de sucursale și agenții conform noii identități de brand. Astfel, aliniată designului actualizat este acum și Sucursala „Drochia”, care a devenit mai modernă, mai colorată, cu plus de comoditate.
Aliona Stratan, Prim-vicepreședinta maib:
„Avem o promisiune de îndeplinit: cea de a crea soluții financiare simple, care inspiră oamenii să fie mai fericiți și afacerile - mai prospere. De aceea, depunem toate eforturile ca clienții maib din toată țara să beneficieze de servicii bancare de calitate la cel mai înalt nivel, de procese simplificate și adaptate necesităților acestora. Toate sucursalele noastre modernizate și tot ce facem reflectă faptul că poziționăm clientul în centrul atenției noastre. Sunt fericită să constat că experiențele pe care le oferim angajaților și clienților noștri sunt printre cele mai bune, iar asta înseamnă că suntem în unison cu necesitățile și dorințele acestora, devenind un partener financiar de încredere și pe termen lung”.
Situată pe aceeași adresă: str. Mitropolit Varlaam, 21, or. Drochia, într-un spațiu mai colorat, luminos, confortabil și relaxant, echipa sucursalei este la dispoziția clienților cu produse și servicii bancare inovatoare.
Natalia Josanu, Directoarea Sucursalei maib Drochia:
„Suntem foarte încântaţi să împărtășim împreună cu clienții rezultatul obținut în urma renovării în stil modern a sucursalei maib „Drochia”. Atmosfera confortabilă, muzica pe fundal, aroma plăcută, culorile atractive şi proaspete ce transmit buna dispoziție confirmă încă o dată că clientul, ajungând aici, literalmente de la uşă, devine centrul atenţiei angajaţilor băncii. Sunt ferm convinsă, că în cel mai scurt timp, persoanele care prețuiesc timpul, comoditatea, produsele și serviciile bancare de calitate, vor deveni clientii maib. Îi așteptăm cu mare drag!”
Sucursala este organizată în zone dedicate diferitor necesități ale clienților, concepute și implementate pentru servicii bancare rapide, fără necesitatea de a merge la diverse ghișee pentru mai multe tranzacții.
Zona de autoservire – dedicată operațiunilor bancare rapide cum ar fi: achitarea facturilor, achitarea creditului, verificarea contului, depunerea numerarului în cont etc.
Zona tranzacțională - permite facilitarea mai multor operațiuni la un singur ghișeu, cu o deservire mai rapidă, economisind timp - prețios pentru toată lumea.
Zona consultativă facilitează comunicarea directă, fiind una semi-privată, relaxantă și potrivită pentru luarea deciziilor importante, precum cele legate de creditele ipotecare, de afaceri sau altele asemănătoare.
Sucursala „Drochia” dispune și de o sală de ședințe pentru discuțiile business ale clienților maib, pentru idei și planuri de viitor. Sucursala are program zilnic, de luni până vineri, între orele 08:30 și 16:30, fără pauză.
Despre maib
Maib este cea mai mare bancă din Moldova, rețeaua de distribuție având o prezență atât fizică, cât și digitală. Are 54 de sucursale și 55 de agenții, 338 de bancomate și aproape 12 774 de POS-terminale, distribuite uniform pe întreg teritoriul țării. Banca deservește circa 30% din populaţia ţării şi este unul dintre cei mai mari angajatori din republică.
*******
DISCLAIMER: Autorii comunicatelor – nu agenția de presă IPN – poartă responsabilitate exclusivă pentru corectitudinea și esența conținutului comunicatului, prezentat spre publicare și/sau distribuire.