logo

StarNet, premiată pentru performanţa în afaceri


https://www.ipn.md/ro/starnet-premiata-pentru-performanta-in-afaceri-7966_1003157.html

Cea mai înaltă distincţie de stat, în domeniul mărcilor comerciale, „Mercuriul de Aur” a fost acordată pentru a treia oară companiei StarNet. Marele premiu, oferit în cadrul categoriei „Favoritul Anului” de către Camera de Comerţ şi Industrie a Moldovei, constituie recunoaşterea oficială a performanţelor obţinute de StarNet în anul 2012 şi a contribuţiei companiei la dezvoltarea domeniului tehnologiilor informaţionale din Moldova, notează Info-prim Neo cu referire la un comunicat al întreprinderii. „Anul 2012 a fost unul foarte intens pentru întreaga echipă StarNet. Am lansat proiecte complexe, am realizat mii de conexiuni noi, am inaugurat zone wi-fi în 13 oraşe din ţară şi am păstrat statutul de lider la capitolul conectări Internet în Chişinău. Ne bucură faptul că eforturile depuse de echipa StarNet au fost răsplătite cu acest premiu de mare valoare. Cred că această distincţie se datorează în primul rând clienţilor noştri, care ne-au dat nota de apreciere alegând serviciile StarNet şi fiindu-ne fideli pe parcursul anilor. Clientul este motorul care ne mişcă spre performanţă, de aceea tindem să-i satisfacem aşteptările şi să-i oferim de fiecare dată cele mai bune servicii”, a menţionat Alexandru Machedon, director general StarNet. Potrivit comunicatului, pentru StarNet, 2012 a însemnat „anul WI-FI”, „anul Fidelizării” şi „anul Magic TVBox”, proiecte care au evidenţiat activitatea StarNet şi asupra cărora au fost concentrate eforturile întregii companii. Astfel, compania a definitivat pe parcursul anului acoperirea cu WI-FI a capitalei şi inaugurarea zonelor cu acces wireless în alte 13 oraşe din Moldova. Anul 2012 a însemnat şi lansarea programului de fidelizare „Prietenii StarNet”, dedicat celor peste 65 de mii de clienţi cărora StarNet le oferă stele de fidelitate, bonusuri si premii ca recunoştinţă pentru loialitate. La fel, StarNet a implementat în premieră o tehnologie nouă de TV în Moldova, aducând în ţară echipamentul de ultimă generaţie în domeniul IPTV „Magic TVBox”, cu opţiuni revoluţionare de acces a canalelor TV şi a resurselor Internet de la ecranul televizorului. „Mercuriul de Aur” oferit pentru StarNet la categoria „Favoritul Anului” din acest an confirmă importanţa companiei pe piaţa de tehnologii informaţionale şi comunicaţii din Moldova. În cei peste 9 ani de activitate, StarNet a făcut investiţii mari în infrastructură, a implementat soluţii tehnologice de ultimă generaţie, servicii inovative, reţele optice de generaţie nouă, echipament performant, aplicaţii şi sisteme inteligente. Indicii cantitativi de la finele anului 2012 arată că până în prezent compania deţine 18 centre de vânzări în capitală şi în alte oraşe din ţară, are peste 550 de angajaţi şi un număr de clienţi care a crescut impresionant an de an ajungând în 2012 la peste 65.000 de clienţi persoane fizice şi peste 2000 de companii, se arată în comunicatul StarNet.