StarNet inovează în publicitate
https://www.ipn.md/ro/starnet-inoveaza-in-publicitate-7966_991661.html
Compania StarNet a lansat o nouă campanie publicitară, cu integrarea, în premieră pe piaţa de publicitate din Moldova, a codului QR în tipărituri, notează Info-Prim Neo cu referire la un comunicat al Serviciului relaţii publice al întreprinderii.
Astfel, chişinăuienii şi oaspeţii capitalei pot vedea, începând din această săptămână, un nou tip de reclamă, prezentat în premieră pe piaţa din Moldova, de către StarNet. Noua campanie promovează pachetul triplu „Internet, Televiziune şi Telefonie”, cu utilizarea unui instrument de promovare neconveţional: codul QR.
QR-Code (Quick Response: răspuns rapid) este un cod matrice, ce poate descifra instantaneu, de pe un ecran, orice informaţie încorporată în el. Multe companii din Japonia, Europa şi America folosesc deja, de ani buni, QR-codul în reclame. Astfel, consumatorii pot accesa uşor şi rapid informaţii suplimentare despre anumite produse sau promoţii prin intermediul telefoanelor mobile.
Campania a debutat la TV cu un spot care prezintă oferta triplă de la StarNet şi este susţinută de imaginea de pe panourile publicitare din capitală, în care se regăseşte codul QR. Soluţia este dezvoltată de „ZenithOptimedia”, agenţie de publicitate parte a grupului internaţional „VivaKi”.
„StarNet este o companie revoluţionară, care aduce inovaţii atât în serviciile sale de internet, telefonie şi televiziune, cât şi în comunicarea cu clienţii săi. Publicul din Moldova este receptiv la tot ceea ce este nou din punct de vedere tehnologic. În acest sens, campania aceasta constituie încă un mod prin care ne propunem să extindem posibilităţile clienţilor noştri”, menţionează Octavian Hera, marketing director StarNet.
Pentru a experimenta această noutate de marketing este necesară utilizarea unei aplicaţii de tip „bar-code reader”, cu orice telefon mobil de tip „smart phone”, cu acces la internet, se spune în comunicatul companiei StarNet. .