Compania StarNet împlineşte astăzi 10 ani de la lansarea pe piaţa comunicaţiilor electronice din Moldova, notează IPN cu referire la un comunicat al întreprinderii.
„StarNet este un brand despre care se poate spune că a fost „fabricat în Moldova”. Este o investiţie sută la sută locală, care a crescut an de an şi a ajuns să aibă un impact pozitiv în economia ţării noastre. Este istoria de succes a unei afaceri gândite şi susţinute de „minţi” din Moldova. Compania a ajuns printre liderii pieţei de tehnologii informaţionale şi telecomunicaţii din Moldova, prin forţele proprii, cu efortul şi entuziasmul celor care au crezut în puterea tehnologiilor modene şi a serviciilor inovative şi de calitate”, se spune în comunicat.
Potrivit acestuia, în cei 10 ani de activitate, StarNet a implementat tehnologii moderne şi performante de comunicaţii optice şi a construit cea mai mare reţea metropolitană de fibră optică, extinsă deja în 15 oraşe din Moldova. De multe ori, StarNet a stimulat în mod forţat evoluţia pieţii, ca până în final, Moldova să ocupe locuri de frunte în topurile internaţionale la capitolul inovaţie sau viteză de acces la internet.
Astăzi StarNet oferă un spectru larg de servicii de ultimă generaţie, necesare în fiecare casă şi afacere: acces la internet rapid şi transport de date prin fibră optică, telefonie fixă, televiziune digitală interactivă cu opţiuni revoluţionare, soluţii licentiate de protecţie a calculatoarelor, reţea metropolitană Wi-Fi, reţele corporative, servicii Data Centru, servicii de IP transit pentru alţi operatori etc. Timp de un deceniu de activitate, echipa StarNet a acumulat experienţă, a crescut şi a devenit mai puternică pentru a-şi propune noi planuri de viitor.
„Zece ani este perioada în care ne-am realizat dublu. În primul rând, am dezvoltat o industrie întreagă de internet şi comunicaţii. Am format o echipă puternică cu peste 30 de subdiviziuni în companie, iar anul trecut StarNet a fost divizat în alte 9 companii: inovaţii, servicii, marketing, content digital, construcţii, contabilitate, securitate ş.a. Chiar şi după 10 ani de activitate, când s-ar părea că poţi să te relaxezi şi să culegi laurii, sunt într-un permanent process de creaţie. Ideile îmi vin în timpul discuţiilor cu oamenii din StarNet, cu prietenii, cu partenerii de peste hotare şi toate aceste idei le proceses după întâlnirile noastre, văd ce ar fi bine de făcut pentru a schimba Moldova şi fac. Găsind un echilibru între creativitate şi muncă, ne-am bazat în permanenţă pe inovaţii şi pe dezvoltare, iar StarNet a devenit pentru angajaţii săi, dar şi pentru consumatori o a doua familie şi un bun prieten” spune Alexandru Machedon, fondatorul StarNet.
Strategia actuală StarNet este de a crea mai multe sisteme în Moldova, diversificând sfera serviciilor. Dacă până acum toată munca era pentru piaţa locală, în prezent compania ţinteşte prin proiecte ambiţioase care vor aduce capital în ţară. Primul proiect mare pe care şi l-a propus pentru acest an echipa StarNet este parcul IT– un complex IT cu cca 500 de locuri de muncă unde va fi produs IT software- ul şi va fi prestat suport IT pentru companiile din străinătate.
Pentru luna august jubiliară StarNet promite multe surprize plăcute pentru clienţii săi. Compania va participa în calitate de partener general la cel mai renumit festival muzical din Moldova şi de asemenea va prezenta publicului larg un spot de imagine plin de emoţie şi recunoştinţă pentru loialitate, se spune în comunicatul StaNet.