logo

Responsabilizarea societăţii trebuie să devină o prioritate pentru fiecare, declaraţie


https://www.ipn.md/ro/responsabilizarea-societatii-trebuie-sa-devina-o-prioritate-pentru-fiecare-decla-7967_1001337.html

Responsabilizarea societăţii, prin implicarea în proiecte sociale, trebuie să devină o prioritate pentru fiecare cetăţean, indiferent dacă este din mediul de afaceri, domeniul public sau alte domenii. De această părere este directorul companiei „Profsistem” SRL şi fondatoarea companiei de consultanţă „Tehnologia Succesului”, Natalia Gudima. Ea a declarat pentru Info-Prim Neo că, după ce s-a convins personal de aceste adevăruri, încearcă să ajute şi alte persoane să reuşească. Natalia Gudima spune că după participarea la seminarele organizate de „Tehnologia Succesului” se găsesc persoane care manifestă dorinţă de a se implica în activităţi noi sau să le modernizeze pe cele vechi. De exemplu, un grup de oameni de afaceri au adunat finanţe şi sunt gata să la investească în proiecte sociale. Unul dintre aceste proiecte este construcţia unui centru de reabilitare în nordul Moldovei pentru persoanele care se droghează sau consumă alcool. Natalia Gudima a menţionat că, participând la seminare, oamenii devin mai responsabili. În opinia sa, fiecare trebuie să se gândească la ce a făcut şi ce poate să facă pentru a schimba lucrurile spre bine în ţară şi să nu aştepte mereu ca aceasta să o facă cineva. Femeia de afaceri îşi doreşte ca în ţară lucrurile să meargă corect, în toate domeniile şi oamenii să scape de sărăcie. Potrivit ei, succesul în afaceri, dar şi în toate celelalte domenii vine odată cu starea emoţională foarte bună, cu entuziasmul, încrederea, perseverenţa şi dragostea depusă în ceea ce faci. Natalia Gudima a menţionat că acum 7 ani a reuşit să-şi lanseze o afacere în domeniul producerii ferestrelor, dar simţea că ceva nu e în regulă. După ce a participat la un seminar organizat de un trainer din Federaţia Rusă, şi-a schimbat concepţia de a face afaceri şi a decis să-i ajute şi pe alţii, lansând o afacere de consultanţă în business. Prin intermediul seminarelor de instruire încearcă să promoveze un cod moral şi etic în afaceri şi comportamentul de viaţă care ar readuce valorile în societate şi cu ajutorul căruia încearcă să responsabilizeze societatea. Natalia Gudima spune că încearcă să ajute participanţii la seminare, indiferent din care domeniu vin, să-şi contureze un scop şi să meargă spre el.