Societatea pe Acțiuni „Apă-Canal Chișinău” informează că, pe parcursul lunii martie, în scopul soluționării operative a diverselor situații, dar și pentru achitarea serviciilor prestate, la ghișeele întreprinderii s-au adresat peste 7200 de consumatori, transmite IPN.
Specialiștii din cadrul Secției informare și achitări a întreprinderii au oferit servicii contabile pentru 1620 de consumatori, servicii de informare – pentru 2500 de consumatori. Totodată, aproape 4000 de persoane au efectuat achitări în casierie, iar circa 400 au depus cereri.
Potrivit furnizorului de apă, consumatorii se pot adresa în biroul nr. 101 din sediul central al întreprinderii ( str. Albișoara, 38) pentru a obține răspunsuri la orice întrebare ce ține de domeniul alimentării cu apă şi de canalizare. Aici pot obține informații despre condițiile tehnice și pot coordona proiectele de construcție a sistemelor de alimentare cu apă şi de canalizare, pot perfecta contracte de livrare a apei potabile şi evacuare a apelor uzate și pot achita pentru serviciile prestate.
De la lansarea Sectorului informare şi achitări, peste 300 de mii de consumatori au fost consultați privind serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare.