logo

O femeie s-a plâns la APC pe practici înşelătoare la un salon de cosmetologie


https://www.ipn.md/ro/o-femeie-s-a-plans-la-apc-pe-practici-inselatoare-7967_1029037.html

O femeie a depus plângere la Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor, acuzând că a căzut în plasa unor escroci. Femeia spune că a fost înşelată de o firmă care propune servicii de cosmetologie, transmite IPN.

Potrivit informaţiei Agenţiei pentru Protecţia Consumatorilor, clientele erau invitate la o procedură de cosmetologie gratuită. Aici cosmetologii le convingeau că starea tenului lor este precară şi că produsele propuse de salon le pot ajuta. Femeia care a depus plângerea susţine că s-a trezit cu un contract de împrumut în sumă de peste cinci mii de lei şi că nu îşi aminteşte cum acesta fost semnat. Femeia acuză că a fost „supusă constrângerii psihice” pentru a semna contractul de achiziţionare a unui set de produse cosmetice. Abia a doua zi a realizat acest lucru, s-a întors la această companie pentru a cere rezilierea contractului, dar a primit refuz. După ce a depus o petiţie la APC, inspectorii au reuşit soluţionarea conflictului, contractul a fost reziliat.

Acum doi ani, o altă femeie a fost convinsă de către un agent economic să procure în credit produse cosmetice la preţul de circa 20 de mii de lei. La scurt timp, femeia şi-a dat seama că nu va putea să achite ratele creditului şi a hotărât să rezilieze contractul, însă agentul economic a refuzat să ia produsele înapoi. Ca rezultat, femeia a apelat la Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor, reclamând că a fost înşelată. Și atunci cazul a fost soluţionat după intervenţia inspectorilor APC.

Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor  recomandă persoanelor să nu ezite și să depună plângeri atunci când li se încalcă drepturile în calitate de consumator. Reclamaţii pot fi depuse la numărul de telefon: 022 741 464 sau pe adresa: mun. Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 78, etajul 1, bir. 102.